Vključitev otroka na podlagi odločbe v določen razred programa, kamor je usmerjen

05. 2. 2024 | Avtor: mag. Polona Šoln Vrbinc

Vprašanje:

Na vas se obračamo z naslednjim vprašanjem oziroma dilemo: učenec je na Komisiji za usmerjanje opredeljen kot otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju, ki rednega programa šolanja z DSP ni zmogel. Ko pride na našo šolo, v okviru katere deluje tudi podružnica prilagojenega in posebnega programa VIZ, se sprašujemo, v kateri razred učenca umestiti.

Običajno gre tu za otroke, ki so v redni šoli že tako vsaj en razred ponavljali. Ali je na mestu otroka dati v isti razred NIS-a, kot je bil v redni šoli, ali v en razred višje, saj vemo, da so standardi znanja ter vsebine (kdaj se nekaj obravnava, obseg, zahtevnost, idr.) zelo različni na obeh programih. Obenem, če ga umestimo višje, je kronološko gledano tak otrok v ustreznejši sredini. Kakšno je vaše strokovno mnenje? Ali obstajajo določene smernice? Glede opisanega si v strokovnem krogu namreč nismo enotni.

Odgovor:

Za dostop do vsebine postanite naročnik:

Nazaj