Otrok z motnjo jecljanja - ocenjevanje branje v 3. razredu

18. 1. 2021 | Avtor: Nives Skamlič

Vprašanje:

Učenec 3. razred ima motnjo fluentnosti, je zadnja tri leta obravnavan pri logopedu. Motnja se je trenutno poslabšala (med govorom se mu izgovor zatakne skoraj pri vsaki besedi). Med temeljnimi standardi ocenjevanja je tudi ocenjevanje branja, kjer je med kriteriji za oceno tudi ocenjevanje tekočnosti branja brez zatikanja. Ali ima ta učenec pravico, da se ta kriterij pri ocenjevanju ne upošteva in kje to lahko utemeljim (učenec namreč nima odločbe o usmerjanju in nima sprejetih prilagoditev pri pouku in ocenjevanju). Učenec sicer pri branju nima težav, tako z prepoznavanjem zapisov kot tudi bralnim razumevanjem. Brez težav tiho in glasno z razumevanjem bere tudi besedila, ki so namenjena že starejšim otrokom. Pri določenih besedah (daljših, novejših) ima težave z zatikanjem. Kakšna bi bila priporočila za ocenjevanje branja pri tem učencu, tako iz vidika kriterijev kot druga?

Odgovor:

Za ogled vsebine se morate
brezplačno registrirati ali prijaviti v svoj račun.

Nazaj