Kako ravnati, ko učenec iz različnih razlogov ne more biti ocenjen v 2. ocenjevalnem obdobju?

Vprašanje:

Imamo dva učenca, ki imata v prvem ocenjevalnem obdobju pridobljenih minimalno številno ocen pri vseh predmetih. V drugem ocenjevalnem obdobju je prišlo do okoliščin, zaradi katerih ta učenca po vsej verjetnosti ne bosta mogla pridobiti vseh ocen.

Prvi učenec je učenec s PP in bi zaradi težav prilagodili ocenjevanje, ker so nam podali takšno navodilo s strani pedopsihiatra. Ta učenec bi sicer pridobil minimalno število ocen po Pravilniku, ne pa vseh, ki jih učitelji načrtujejo za ta razred. Ali je to lahko kakorkoli sporno tudi v odnosu do sošolcev?

V drugem primeru pa gre za učenca, ki bo dolgotrajno odsoten od pouka, saj gre za težko operacijo, in bi mu učiteljski zbor v skladu s 27. členom pravilnika prilagodili načine in število ocen. Zna se zgoditi, da zaradi odsotnosti pri določenem predmetu ne bo pridobil nobene ocene v II. ocenjevalnem obdobju.

Ali je po pravilniku tako dovoljeno? Ali moramo kot šola na kaj biti pozorni? Moramo staršem izdati kakšen zapisnik, sklep o tem ali je dovolj, da starše o tem obvestimo ustno?

Odgovor:

Za ogled vsebine se morate
brezplačno registrirati ali prijaviti v svoj račun.

Nazaj