Opredelitev in značilnosti

25. 2. 2020

Kako delati z nadarjenimi učenci

Vsak učitelj se pri svojem delu srečuje z nadarjenimi učenci (na enem ali več področjih), zato je pomembno, da znamo te učence prepoznati in z njimi tudi ustrezno delati. Pri delu z nadarjenimi učenci je bilo v zadnjih letih narejenih kar nekaj pomembnih korakov in lahko rečemo, da se tudi ...
25. 2. 2020

Opredelitev nadarjenosti

Opredelitev nadarjenosti Ko razmišljamo o nadarjenih učencih, ima skoraj vsak učitelj pred sabo drugačno predstavo. Nekateri vidijo učenca z izjemnimi dosežki na tekmovanjih iz znanja, nekateri učenca, ki dosega odlične športne uspehe, spet drugi tistega, ki z občutkom ustvarja likovne umetnine, z lahkoto iz rokava stresa rime, vedno najde nove ...

Samo za brezplačno registrirane uporabnike

25. 2. 2020

Prepoznavanje nadarjenih učencev

Prepoznavanje nadarjenih učencev Prepoznavanje nadarjenih učencev je sistemsko določen postopek, ki ga izvajamo v vseh osnovnih šolah. Čeprav je predpisan za vse enako, je v njegovem poteku in določenih izhodiščih med šolami opaziti razlike (še bolj kot pri postopku prepoznavanja obstajajo razlike pri samem delu z nadarjenimi učenci, kar pa ...
Samo za aktivne naročnike:
25. 2. 2020

Dvojno izjemni učenci

Avtor: Biserka Lep
Med učenci, ki so zaradi različnih primanjkljajev, ovir ali motenj usmerjeni v izobraževalne programe s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, so tudi takšni, ki imajo visoke ali izredno visoke intelektualne sposobnosti. Med usmerjenimi učenci jih je okoli pet odstotkov. Tem učencem pravimo dvojno izjemni (2i), saj izstopajo na obeh ...
Samo za aktivne naročnike: