Sodelovanje s starši gluhih in naglušnih otrok

24. 2. 2020 | Avtor: Tatjana Murn

Sodelovanja s starši gluhih in naglušnih učencev je časovno in vsebinsko več kakor s starši drugih učencev, saj tudi oni več kot drugi delajo z otrokom. Starši so nenadomestljivi pomočniki pri branju domačega čtiva (razlaga neznanih besed), razumevanju nove snovi, predučenju, povezovanju naučenega z vsakdanjim življenjem ipd. Ko s starši načrtujemo sodelovanje, moramo poznati cilje staršev in njihove zmožnosti za sodelovanje. Starše sproti obveščamo o otrokovih dosežkih, prav tako pa tudi o težavah. Vendar ne pričakujmo, da nam bodo starši pomagali najti rešitve za težave oz. dileme, ki se nam porajajo ob delu z gluhim/naglušnim učencem. Ta vprašanja raje naslovimo na mobilnega surdopedagoga, ki je za tovrstno svetovanje strokovno usposobljen in čustveno neobremenjen.

Nazaj