Otroci z avtističnimi motnjami - uporabni viri in literatura

30. 1. 2020
  • American Pscychiatric Association (2000). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition, Text Revision, Washington, DC, American Pscychiatric Association.

  • Attwood, T. (2007). Aspergerjev sindrom - Priročnik za starše in strokovne delavce. Ljubljana: Megaton, d. o. o.

  • Baird, G. idr. (2006). Prevalence of disorders of the autism spectrum in a population cohort of children in South Thames: The Special Needs and Autism Project (SNAP). Lancet 368(9531): 210-5.

  • Bluestone, J. (2005). The fabric of autism. Weaving The Threads Into A Cogent Theory. Seattle: Sapphire Enterprises.

  • DSM-5 Diagnostic Criteria. Pridobljeno 19. 11. 2013, s http://www.autismspeaks.org/what-autism/dsm-5.

  • Hannah, L. (2009). Učenje mlajših otrok z motnjami avtističnega spektra: Priročnik za starše in strokovnjake v rednih šolah in vrtcih. Ljubljana: Center Društva za avtizem.

  • Jurišić, B. D. (1992). Avtizem. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport.

  • Jurišić, B. D. (2006). Učenje otrok s spektroavtistično motnjo za čim bolj samostojno življenje in delo. Izbrana poglavja iz pediatrije, str. 174-189.

  • Kodrič, J. (2010). Psihološko ocenjevanje otrok z motnjo v duševnem razvoju. Strokovno gradivo/3. posvet na temo Življenje oseb z Downovim sindromom - usmerjanje otrok z DS in drugih otrok z motnjo v duševnem razvoju. Ljubljana: Sožitje, Sekcija za Downov sindrom.

  • Kolenec, F. M. (2009). Oblikovanje in delovanje oddelkov za predšolske otroke s posebnimi potrebami z avtističnimi razvojnimi motnjami. Končno poročilo o projektu. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

  • Macedoni Lukšič, M. idr. (2009). Smernice za celostno obravnavo oseb s spektroavtističnimi motnjami. Ljubljana: Ministrstvo Republike Slovenije za zdravje.

  • Pravilnik o organizaciji in načinu dela komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami. (2013). Ur. l. RS, št. 88/2013.

  • Pravilnik o dodatni strokovni in fizični pomoči za otroke s posebnimi potrebami. (2013). Ur. l. RS, št. 88/2013.

  • Rogič Ožek, S. idr. (2014). Navodila za vzgojno-izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo za otroke z avtističnimi motnjami v devetletni osnovni šoli. Neobjavljeno gradivo.

  • Rogič Ožek, S. idr. (2014). Otroci z avtističnimi motnjami. Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok s posebnimi potrebami, str. 36-39. Pridobljeno 25. 7. 2014 s http://www.zrss.si/pdf/Kriteriji-motenj-otrok-s-posebnimi-potrebami.pdf.

  • Stropnik, S., Kodrič, J. (2012). Prilagoditvene spretnosti. Psihološka obzorja, št. 21/2, str. 41-50.

  • Werdonig, A. idr. (2009). Smernice za delo v oddelkih za predšolske otroke z motnjami avtističnega spektra-MAS. Pridobljeno, 28. 7. 2014 s http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/posebne_potrebe/programi/Smernice_predsolski_MAS.pdf.

  • Whitaker, P. (2011). Težavno vedenje in avtizem - razumevanje je edina pot do napredka. Ljubljana: Center za avtizem.

  • Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. (2011). Ur. l. RS, št. 58/2011.

  • Žiberna, E., Rogič Ožek, S., Filipčič Mrak, T. (2013). Otrok z motnjo avtističnega spektra v osnovni šoli. Komunikacija, 4 (2), str. 19-28.

  • Žiberna, E. idr. (2013). Strokovne podlage za izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela z otroki z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli. Neobjavljeno gradivo.

Nazaj