Kako lahko ocenimo govorni nastop učenca z zmernimi govorno-jezikovnimi motnjami (jecljanje)?

07. 2. 2023 | Avtor: Nives Skamlič

Vprašanje:

Imamo vprašanje glede učenca z zmernimi govorno-jezikovnimi motnjami (jecljanje, odstopanja pri artikulaciji glasu r, prisotnost nosne resonance, zaradi katere je govor občasno slabše razumljiv, nefluentnost se pojavlja v obliki ponavljanj inicialnih zlogov, blokad, podaljševanj vokalov).

Deček ima priporočila zunanje institucije, ki jih v šoli upoštevamo (podaljšan čas, dovolj časa za povratno informacijo, pri ustnem preverjanju in ocenjevanju znanja se ne upošteva načina verbalne ekspresije, temveč pravilno navajanje dejstev, preverjanje in ocenjevanje, predvsem govornih nastopov, lahko poteka individualno ali v manjši skupini). V šoli smo v dilemi kako oz. če sploh pri otroku preverjati/ocenjevati govorne nastope, deklamacije in kako jih oceniti. Katere kriterije lahko upoštevamo oz. kako sploh pri takšnem otroku zastaviti kriterije ocenjevanja v primeru govornih nastopov?

Odgovor:

Za dostop do vsebine postanite naročnik:

Nazaj