Pomoč učencu 7. razreda, ki ima poleg disleksije težave s pozornostjo

13. 6. 2022 | Avtor: Nives Skamlič

Vprašanje:

V obravnavi imamo učenca v 7. razredu, ki ima disleksijo, ob tem pa ima tudi težave s pozornostjo (med uro se zamisli, odplava v svoj svet, če ga učitelj pokliče, se vrne k uri). Njegovo branje je počasno, nefluentno, z napakami, izgublja se med vrsticami, bralno razumevanje je slabo, potrebuje veliko ponavljanja, da osvoji znanje. Učenec je sicer delaven, doma ima podporo, individualno je prijeten, med poukom lahko tudi moteč.

Katere strategije se dobro obnesejo pri starejših učencih oz. kaj bi mu še lahko ponudila za njegovo izboljšanje branja in bralnega razumevanja. Koliko časa bi bilo potrebno določeno strategijo utrjevati? Morda imate tudi kakšne uspehe z določeno strategijo pri premagovanju težav s pozornostjo?

Zanj imamo zares upanje, da bi lahko napredoval, saj so pred kratkim, ko so doma prebolevali koronavirus, veliko delali z njim. Matematika se mu je odprla (prej mu ni šlo) in celo poštevanko je usvojil, kar je bila prej velika težava. Ponudila sem mu kvadrat za množenje, pa so se doma angažirali in ga sedaj ne potrebuje.

Odgovor:

Za dostop do vsebine postanite naročnik:

Nazaj